GEZOCHT creatieve papa’s en mama’s

GEZOCHT: een paar extra handen voor achter de schermen voor creatieve input en ondersteuning bij diverse online activiteiten.

Er liggen nog onwijs veel leuke ideeën op de plank die we graag voor dit jaar ook nog willen uitwerken en online willen delen.
Zelf nog leuke ideeën of verbeteringen voor deze pagina? Ook dat horen we graag.

Lijkt het je leuk om mee te werken aan deze pagina zodat we optimaal tips en ervaringen kunnen blijven delen?

Stuur ons dan snel een berichtje! We wachten op JOU!

Liefs Team Nieuwetijdskinderen viele bemalte bunte Kinderhände

 

 

2 gedachten over “GEZOCHT creatieve papa’s en mama’s

  1. Hoi,

    Het lijkt mij erg leuk om iets voor jullie te kunnen betekenen.
    Ik volg jullie al even via facebook en de site en vind veel goede arikelen en vooral herkenbaar!! En in dit onderwerp is dat erg fijn!! Is veel vraag naar herkenning en tips merk ik ook in mijn omgeving!

    Zelf ben ik hoog gevoelig en ik heb 2 hele mooie gevoelige meiden thuis van 3 en 7 jaar! Ik werk al 14 jaar in de kinderopvang en kom van alles tegen.
    Op het moment zit ik op een punt waarin ik graag meer wil betekenen voor de kinderen van de Nieuwe Tijd! Heb alleen nog niet gevonden hoe!

    Als ik zo kan beginnen met jullie te helpen dan zijn we beide gelukkig lijkt mij!
    Laat maar even weten in hoeverre ik jullie kan helpen en ondersteunen dan komt dat vast wel goed!

    Lieve groet Brenda

Geef een reactie

