December DEEL en LIKE actie!

Omdat we graag een nog groter publiek  willen bereiken om mensen op de hoogte te brengen van deze pagina hebben we weer een DEEL en LIKE actie voor de maand December. We hopen op deze manier met nog meer mensen in contact te komen en kennis, tips en ervaringen uit te kunnen wisselen.

Dit keer geven we een fotoreading cadeau bij 300 likes en wie weet als het hard gaat doen we nog een cadeautje extra 😉 DEEL en LIKE deze pagina om in aanmerking te komen voor de fotoreading. Vergeet hem niet op openbaar te zetten als je deze actie deelt, anders kunnen we het helaas niet zien.

Waarom een fotoreading? Is dat eng of “zweverig” ? Welnee! Een fotoreading kan je prachtige inzichten en handvatten geven over je kind. Wil je weten wat er in je kind omgaat? Vind je het niet makkelijk om echt in contact te komen met je kind?
Er zijn allerlei manieren waarbij een fotoreading duidelijkheid kan geven. Bij bijvoorbeeld gedragsproblemen,of problemen in de omgang met andere kinderen, als je kind veel huilt of weinig emoties laat zien, je kind uitspraken doet die je emotioneel raken, wijze uitspraken of als je het gewoon fijn vindt om te weten wat een fotolezing je kan vertellen.

Ik heb een aantal jaar geleden voor mijn beide dochters een reading laten doen bij Wendy. Ik wist niet goed wat ik moest verwachten maar ik stond er open in. Ze heeft me prachtige inzichten en handvatten gegeven waar ik mee aan de slag kon. En zo mooi om het een aantal jaren erna terug te lezen en te zien hoe het allemaal klopt. Mijn oudste dochter las het laatst voor het eerst zelf en zei: Mama! Het klopt allemaal over mij!

Wie is Wendy van de Wouw:

Hallo,

Mijn naam is Wendy. Een aantal jaren heb ik kinderen ge-coached in de topsport kunstschaatsen.  Zelf heb ik een dochtertje van 2,5 jaar. Daarnaast ben ik me gaan verdiepen in de nieuwetijdskinderen. Ik ben namelijk heldervoelend, -wetend, -horend en –ziend medium.

Met behulp van mijn gaven help ik gevoelige kinderen (en de ouders) liefdevol een stapje vooruit, om henzelf beter te kunnen plaatsen (en aarden) in deze wereld. Zeker omdat ik zelf niet altijd mijn ervaringen als kindszijnde kon plaatsen.

Via een fotolezing van je kind richt ik mezelf op zijn of haar energie. Daarbij ontvang ik ook informatie  (zinnen, woorden en beelden). Niet alleen beschrijf ik het karakter, maar ook kijk ik of er onnodige energieën aanwezig zijn, blokkades, invloeden van buitenaf, gevoeligheden, emoties, eventuele gaven, problemen bij slapen enz.

Een fotolezing  geeft vaak inzicht, duidelijkheid, antwoorden of bevestigingen. Verder probeer ik altijd adviezen in mijn lezingen te verwerken.

Mocht je meer willen weten over mij of over hoe ik te werk ga, neem eens een kijkje op mijn website:www.mediumwendy.nl
Of word lid van mijn facebook pagina om op de hoogte gehouden te worden van nieuwtjes en de blogs die ik regelmatig post: www.facebook.nl/wendyvandewouwmedium

Veel liefs, Wendy

Foto: Wendy van de Wouw met haar dochtertje

1476094_10153585202805023_575970762_n

Foto is gemaakt door: Mark de Leeuw

Een gedachte over “December DEEL en LIKE actie!

Geef een reactie

