Even voorstellen #Petra

We hebben onze tweede blogger gevonden! Graag stel ik jullie voor aan:

Hoi! Ik ben Petra, moeder van 4 en 42 jaar. Onze kinderen zijn een jongen van 9, een jongen van 8, een meisje van 6 en een meisje van bijna 4. Sinds de zwangerschap van onze 3e ben ik thuis bij de kinderen waar we allemaal volop van genieten. Het zorgt, meestal, voor rust en duidelijkheid. We hechten veel waarde aan rust in het gezin, ook al valt dat natuurlijk niet altijd mee met 4 kids, de drukke baan van mijn man, school, familie, vrienden.

Al sinds zijn geboorte hadden wij het gevoel dat 1 van onze zoons gevoeliger was dan gemiddeld. En sinds zijn 2e, toen we ons er in zijn gaan verdiepen, vermoeden wij dat hij hoogsensitief is. Ook ik herkende mijzelf in de kenmerken. Hierdoor voel ik hem vaak goed aan en voel uit mijzelf hoe ik hem helpen kan. Al zijn er ook genoeg momenten dat ik het echt niet weet en dat we enorm botsen. Ook onze andere kinderen zou ik omschrijven als gevoelig, met een heel eigen mening.

We vinden het fijn om er op uit te trekken met elkaar. Fietsen, wandelen in bos of duinen, kamperen met de camper. Buiten zijn doet ons goed! We wonen dan ook heerlijk vrij met bomen achter het huis en het strand op fietsafstand.

Zelf houd ik van fietsen, me bezig houden met de inrichting van ons huis, Scandinavië, koffie drinken en/of borrelen met vriendinnen, lezen, fotografie, wandelen, maar ook ongegeneerd bankhangen.

Groetjes Petra

schrijf

Geef een reactie

