Welkom Tessa #Blogger

Een tijdje geleden hebben wij een oproep gedaan aan enthousiaste vaders en/of moeders die op de pagina een blog met ons zouden willen delen.

Een van de enthousiaste mensen die reageerde was Tessa. Tessa haar schrijfstijl past bij ons. Verhelderend en herkenbaar. Vanaf deze week zal zij wekelijks een blog met ons gaan delen en wij zijn daar ontzettend blij mee! Maar wie is Tessa? Hieronder een introductie stukje van haarzelf.

Hoi, leuk dat je dit leest!

Als moeder van twee jongens geniet ik van het leven. Ik loop alweer 32 jaar op deze aarde rond met de naam: Tessa. Samen met mijn vriend en kinderen woon ik in een dorp waar de meeste mensen elkaar nog kennen. Ik vind het leuk lekker creatief bezig te zijn en uit te waaien op het strand. Drie dagen in de week werk ik in het speciaal onderwijs. Elke ochtend als ik mijn kleuter naar school breng zwaai ik naar mijn leerlingen die ik tegenkom, want juf ben je niet alleen op je werkdagen. Ik probeer alles zo te plannen dat ik genoeg tijd heb voor; mijn kinderen, mijn vriend, mijn leerlingen, mijn familie, mijn vriendinnen en natuurlijk mezelf. Soms dus wel eens tijd tekort zoals je begrijpt.

Groetjes Tessa

Vanmiddag kun je haar eerste blog lezen!

Ps: begint het bij jou ook te kriebelen? We hebben nog plek voor 1 blogger. Een ander enthousiast idee? Mail het ons!

  • Lfs, x

    schrijf

Geef een reactie

